Left 4 Dead Survival Pack Now Available on Xbox 360

Discussion in 'News' started by DigiQ8, Apr 21, 2009.

  1. DigiQ8

    DigiQ8 Tank

    Joined:
    Jul 6, 2003
    Messages:
    5,956
    Likes Received:
    0
    The Left 4 Dead Survival Pack is now available on Xbox Live for free, well not really free you need to have an active Xbox Live Gold Membership.[br] The download size is around 101 MB. So hurry up and download it and tell us what you think.

    Sadly PC users have to wait "Later in the day".
     
  2. hool10

    hool10 Tank

    Joined:
    Jun 20, 2004
    Messages:
    4,829
    Likes Received:
    2
  3. the cow says moo

    Joined:
    Dec 11, 2008
    Messages:
    2,199
    Likes Received:
    0
    Shut up hool.
     
  4. Tollbooth Willie

    Tollbooth Willie The Freeman

    Joined:
    Jul 27, 2005
    Messages:
    17,472
    Likes Received:
    647
    **** yeah. Gotta wait 'till after school.
     
  5. mchammer75040

    mchammer75040 Newbie

    Joined:
    Jul 9, 2003
    Messages:
    4,008
    Likes Received:
    1
  6. PimpinPenguin

    Joined:
    Mar 10, 2006
    Messages:
    2,547
    Likes Received:
    1
    Well have any 360 owners tried this yet?
     
  7. Gorgon

    Gorgon Newbie

    Joined:
    Aug 20, 2003
    Messages:
    6,686
    Likes Received:
    0
    **** yeah. Gotta wait 'till after work. :thumbs:
     
  8. Hectic Glenn

    Hectic Glenn Site Director
    Staff Member

    Joined:
    Aug 8, 2004
    Messages:
    12,232
    Likes Received:
    178
    Couple videos on youtube showing 360 players, also I'm watching a live stream of players here - http://www.justin.tv/vensito

    Survival mode...looks really hard.
     
  9. hool10

    hool10 Tank

    Joined:
    Jun 20, 2004
    Messages:
    4,829
    Likes Received:
    2
  10. PimpinPenguin

    Joined:
    Mar 10, 2006
    Messages:
    2,547
    Likes Received:
    1
    lol, the DLC been out for a couple of hours and people have already beaten Valve's best score
     
  11. bodhi

    bodhi Spy

    Joined:
    Aug 7, 2003
    Messages:
    391
    Likes Received:
    0
    the new mode is good fun, and pretty hard. furthest ive got in any of the maps is about 5minutes 10seconds.

    i wish they would make a mode where you have to barricade a house and there are no special infected. i just love mowing down a whole horde at a time, and it would do wonders for my progress towards 'zombie genocide' - still on 41,000 of the bastards
     
  12. Lobster

    Lobster The Freeman

    Joined:
    May 6, 2003
    Messages:
    3,059
    Likes Received:
    130
    The thing I dont understand, is why you would wanna use a glitch anyway, does it make people feel inadequate if they dont have the achievements as soon as possible? As far as im concerned if your just gonna use cheats or exploits or whatever, it defeats the point.
     
  13. G-Dub

    G-Dub Tank

    Joined:
    Nov 6, 2003
    Messages:
    3,041
    Likes Received:
    2
    Can't wait to play this.

    Is it out on PC yet? :)
     
  14. knut

    knut Party Escort Bot

    Joined:
    Feb 24, 2005
    Messages:
    7,436
    Likes Received:
    18
    Gonna play the hell out of this allllll day tomorrow on my day off. **** yeah.
     
  15. CyberPitz

    CyberPitz Party Escort Bot

    Joined:
    Aug 23, 2004
    Messages:
    24,819
    Likes Received:
    2
    I can't wait until I get off work. Hopefully the PC version will be out then.
     
  16. Tollbooth Willie

    Tollbooth Willie The Freeman

    Joined:
    Jul 27, 2005
    Messages:
    17,472
    Likes Received:
    647
    What the ****, it's not letting me download it.

    "There is a problem with the download type"

    Edit: lol fixed it.
     
  17. Omnomnick

    Omnomnick Retired Lead Content Creator
    Staff Member

    Joined:
    May 29, 2007
    Messages:
    6,324
    Likes Received:
    657
    It's pretty cool. But 360 users suck, I got to 6 minutes with myself and bots. I joined quite a few games and we struggled to get past 3 minutes. Versus isn't as good as I is hyped up to be, Survival mode is cool and a good change from the normal campaign stuff. And the SDK will be good fun too.
     
  18. Inanimate

    Inanimate Spy

    Joined:
    Sep 4, 2004
    Messages:
    208
    Likes Received:
    2
    That is, if its out by then, just got a call from my friend overthere, and it's delayed for reasons he couldnt say.. and not how long it would take..
     
  19. monkeyclass

    monkeyclass Newbie

    Joined:
    Oct 15, 2007
    Messages:
    215
    Likes Received:
    0
    God ***ing dammit!
     

Share This Page